Tuesday, March 5, 2013

14 hari berlalu


haa!!!jangan x tau hari ini dah 14hari aku melalui proses berpantang
erkk macam x biasa hehehe bukan x biasa tapi kali ni berbeza dengan
pengalaman berpantang untuk anak 1st dulu.

Dulu aku habiskan berpantang dirumah ma aku, tapi kali ni sempat berpantang
seminggu jer kat rumah ma. Cik asben aku ajak balik Ganu salah satu sebab
kesiankan anak sulung dia & mungkin jugak dia rasa sunyi bila kat sini.

Alhamdulillah....walaupun kali ni cik asben yang jaga aku dalam proses berpantang
tapi rasanya dia jaga lebih lagi dari orang tua jaga :)
makan minum terjaga & masih menepati menu orang berpantang.
Satu bonus untuk aku sebab cik asben aku terer masak.
Memang x hairan la selama aku berpantang dia masak sendiri jer, samada untuk aku & untuk dia.
Anak-anak pun dia mampu uruskan termasuk mandikan sikecik & jugak uruskan sikakak.

Dan...yang paling aku seronok 14 hari berpantang berat dah kembali pada asal
walaupun aku belum sentuh satu herba pun.
bukan x nak makan herba tapi si baby baru je ok dari demam kuning
so, kena hati-hati aku x nak benda lain lak yang jadi.
baki lagi 30hari rasanya masih sempat nak kembalikan berat macam zaman
anak dara dulu hekkk berangan je lebih hihihi.
Apa-apa pun akan aku buktikan cayok2 target aku lagi 10kg jer
yup!!!!yakin boleh!!! hehehe engkaulah apa yang kau fikirkan hehehe tetibe :p


No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews