Friday, April 12, 2013

i need some help!!!


Masalah ni dah lama sangat aku pendam dan cuba mencari penyelesaian
tapi still menemui jalan buntu huhuhu
Al-maklumlah aku ni bukan terer sangat.
sape-sape yang ada baca dan tau macammana nak selesaikan plssssss tolong aku.

hehehe masalah x besar mana pun
ini masalahnya kalau korang nampak email gmail aku yang terpapar tue
itu sebenarnya bukan email aku.




ni aku zoom sikit ehehe

tapi masalah puncanya dari aku jugak, yang x pernah nak logout blog nih
dan aku x pernah tukar email yahoo ke gmail.
nak dijadikan cerita sorang budak mai mintak tolong en.asben aku wat akaun gmail
dan aku rasa en.asben aku dalam x sedar tukar akaun yahoo aku ke gmail dan atas email budak tu
waaaaa!!!aku pun satu awal-awal memang x perasan sebab aku still sign in guna yahoo akaun.
email budak tu pun still guna password aku.aku x tau mana silapnya.
nak delete habis la blog nih.
kalau boleh tukar email pun dah ok...hehehe ni kes x suka nama email tu.
tapi kalau dah x boleh buat apa-apa, terpaksa meredhai je lah huhuhu
aku tanya pun sebab dah puas cari jalan penyelesaian hehehe


p/s :: kalau sesapa terbaca dan tau macamana nak buat...plss tolong bagitau yer :(




No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews