Sunday, July 14, 2013

Happy Besday Suamiku :)


Alhamdulillah...selesai Ramadhan ke-5
tapi hari ini masuk hari ke-4 aku sakit gigi sampai bengkak2
1st time aku sakit gigi huhuhu ni pun sebab tumbuh geraham bongsu
Umur dah nak masuk 28 pun still lagi tumbuh gigi adehhh!!
dalam bulan puasa pulak naiknye.

Dugaan betul...baru dugaan kecik kan
Alhamdulillah still boleh sempurnakan puasa dengan baik
hari ini sakit makin kurang, cuma bengkak belum surut pun lagi

Dan hari ini besday en.asben
malam tadi x sempat nak ucap aku dah menidurkan diri
x tahan sakit sangat, nak layan si kecik lagi
sekurang-kurangnya aku tido si kecik akan tido jugak

ingat nak beli jugak kek ke apa
tapi bulan puasa ni banyak halangan nak g beli
so,petang ini aku ajak je g berbuka kat luar

bila dah lewat peginye x de punya seat kosong
awal bulan ramai, tengah bulan ramai bila yang x de orang ek.
kedai tutup x de la kan hehehe *ok x lawak huhuhu
so, tadi g kfc tapau jer balik buka kt umah senang lagi selesa

apa-apa pun selamat hari lahir abg...
semoga sentiasa dimurahkan rezeki
diberi kesihatan yang baik
semoga impian akan jadi kenyataan in sya Allah...Aminnn

p/s :: hadiah sayang bagi baju untuk raya je la ek hihihi


syg sayangkan abg & anak-anak till syurga
in sya Allah :)

No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews