Tuesday, July 22, 2014

Balik Kampung



Amboi sakan tajuk hahahaha...x sabar bebenor bunyinya.
lagi 5 hari nak balik kampung, terkejut tengok hari
mulalah pegang itu x kena, pegang ini x kena.


Aduhhh...cepat sangat masa berlalu...shopping raya pun x habis lagi nih!hahaha
kemas barang yang nak dibawak balik pun dah jadi satu hal.


kecoh jer ko kan!macam ko sorang balik kampung hahahaha sebenornya idok lar lagu tue...


Untuk persiapan raya kali ini aku x kalut sangat, sebab ada lagi benda besar bagi aku untuk dikalutkan.
x lain x bukan...aku lebih kalut untuk settlekan barang untuk setup kedai kat sana.
kebanyakkan rak dan meja aku nak bawak yang x pakai kat kedai ni jer..jimat!! pakai apa yang ada kehkehkeh



Tapi buka kedai lepas raya rasa macam x kena pun ada, raya pun dah banyak berhabis
untuk kedai x kan nak main masuk macam tue jer...lagi banyak benda nak settle nanti
aduhh tetiba rasa macam...semacam hehehe.


Barang yang kena bawak balik...Almari kaca,meja,rak,komputer wahhh!!! banyak lagi...
muat ke x mr.ejora tue...aku x muat x per boleh tumpang adik.
jangan barang yang x muat...harapkan barang pasang siap jerlah!
rasa macam boleh muat...tapi x cuba lagi x tau lah...








notatanganaku :: Doakan kami murahkan rezeki yer...dan semoga segalanya berjalan lancar.
kedai ni jer kunci kami untuk balik menetap di Kampung.



1 comment :

  1. inshaAllah ada rezeki ,aminn...salam aidilfitri.. :)

    ReplyDelete

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews