Monday, January 19, 2015

Majlis Cukur Jambul Nur Khairus Aqeela & Ahmad Aqeef Haziq




Majlis ini baru jer buat Jumaat 16/1/15


Majlis cukur jambul anak aku dan anak buah aku merangkap anak bff aku
haaa ko dah kenapa tue nak mention kan hahahaha
Majlis ini di rancang last minit sebab aku belum buat majlis cukur jambul anak aku


dah bila lahirnya anak buah aku 6.1.2015
aku decide nak balik kampung sekali dengan abang aku
alang-alang boleh jugak merasa aku berpantang dengan bff aku kan
so,aku cadangkan kat asben nak buat majlis sekali jer dengan abang aku
nasib baik cadangan diluluskan hehehe



Majlis nie simple jer...kami kat kampung nie jarang sangat
yang buat majlis berendoi dengan buai dan pelamin bagai.
majlis kami just ajak orang lelaki dalam 20 ke 30 orang untuk tahnik dan selawat
lepas selesai semua tue barulah dihidangkan makanan untuk tetamu yang datang.



cuma aku dan sil aku nak buat kelainan jer sikit
itupun nasib baik ada lagi tirai yang abang aku kahwin dulu dan adik bongsu aku
sudi dan bersungguh-sungguh bagi kerjasama.


kalau harap kami berdua memang x la kan nak panjat tinggi-tinggi nak pasang tirai hahahaha
thanks yer a.anim atas pertolongan dan kesudian
melayan karenah kakak-kakak anda ini hihihi



putera dan puteri kami di tahnikkan







Raja sehari la sangat kan!! hihihi baju pun siap ada mahkota gitu hahaha








sil wif anak sulung dia...sayang sangat kat adiknya nih!



adik pompuan tinggal dua orang ni jer.... sorang keje x dapat cuti
sorang lagi terpaksa balik "u" huhuhu


bila dah ramai anak nie gambar candid la yang banyaknya hehehe
Afina pulak hari tue bad mood...mak sedara kesayangan kena balik "u" hihihi







haa...beribu thanks to my adik hehehe
sudi melayan kakak yang banyak karenah
dan sudi jadi baby sitter x berbayar hehehe






Notatanganaku :: Alhamdulillah...segalanya dah selesai,just tunggu habis pantang jer nak pergi klinik
untuk sunatkan baby pulak.




No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews