Thursday, March 26, 2015

Good News :)





Alhamdulillah....Alhamdulillah...


sebenarnya terasa diri ni bz sesangat hahaha
sampai x tau nak sentuh yang mana.


Tapi...aku nak gak citer...
aku tumpang bahagia untuk bff aku...Lin...aku sangat-sangat happy untuk ko tau!
bila ko tunjuk result...aku rasa aku orang paling bahagia selepas asben ko hahaha


5 tahun menunggu....yer...5 tahun x lama
tapi dengan segala dugaan yang ko terima aku rasa dah cukup lama
dan sangat berbaloi dengan segala pengorbanan ko dan asben


Dan aku tahu satu jer....sepakar-pakar doktor
sekuat mana kita merancang Allah yang menentukan segalanya
ko pregnant tanpa perlu IVF


Lin....kalau ko ada depan mata aku sekarang nak jer aku peluk ko
dan cakap aku sangat bahagia dan happy untuk ko.
sekarang ko kenakan kurangkan sikit kerja tue...jangan bz je memanjang.
jaga betul-betul bakal anak buah aku tue.






NotaTanganAku  ::  aku ni pun kena cuba untuk menerima keadaan baru nanti...x tau macammana harap segalanya dipermudahkan.. Aminnnn


No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews