Monday, December 31, 2018

POST UNTUK TAHUN 2018



Assalamualaikum...

Allahu terkejut tengok post last kat blog Ogos 2016,
kalau rumah terbiar agak-agak memang dah roboh agaknya.
Tapi Ya Allah... cepatnya masa berlalu, boleh percaya ke ni yer hehehe x boleh terima kenyataan


2017

Mungkin x ada something special kot hahaha
kalau ada pun dah lupa lama sangat.
tambah rasa sibuk sangat, nak pulak dok kampung memang syok la dok ulang alik rumah ma jer.


Ok tahun lepas bulan 10 x silap aku start pregnat kan Muhammad Umar Rifqi
start segala morning sickness tapi pregnat anak laki kurang la sikit rasanya alahan.
Nanti aku cerita dekat entri lain yer kalau terajin hahahaha   

lagipun x adil la kan x ada entri untuk anak yang ke empat ni.
x ada la coretan kenangan untuk boboy ummi.


2018

Tahun ni, dugaan berat sikit start bulan 4 Ma masuk ward selama 1 bulan
asal gula tinggi sangat dalam darah... bila dah ke hospital macam-macam pulak jadinya
dari ICU ke CCU sampai tahap lumpuh separuh badan.


Kita hanya mampu merancang, Allah lagi maha merancang!
Ma dah ok, walaupun 2 bulan lepas kuar ward mampu minum susu melalui tube jer.
Alhamdulillah!! kami adik beradik hampir putus berharap.
sekarang dah boleh berjalan dan beraktiviti seperti biasa.


22/7/2018 detik paling bermakna dalam hidup aku,
bukan sebelum ni x bermakna tapi setelah 3 girl
akhirnya aku dapat jugak seorang boy. Aku akui orang kata bila dapat baby boy ni macam dapat putera idaman giteww hahaha
Alhamdulillah!!


Macam nilah hidup kan, kadang Allah hadirkan hujan...pastu Allah gantikan matahari
semuanya saling memerlukan.Kalau asyik best jer hidup bosan jugakkan,
takut kufur nikmat.


Sebelum jauh lagi aku mengarut, kita jumpa di next entri pulak
nak citer pengalaman bersalinkan Putera idaman ummi nih .

No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews