Friday, May 4, 2012

Cameron Highland Part 2

29/4/12 hari ini pagi2 lagi aku bangun
 x tau la sebab excited atau aku rasa dah lama tido hihihi
malam tadi kan awal lagi aku tido biase kalau x kul 1@2 x de aku nak naik tido
so,aku masak tuk sarapan,ni salah 1 sebab aku suke dok apartment.
bersiap2 n sebelum kuar posing dlu hehehe














kul 10 kami keluar, 1st tempat kami pergi ialah bank hehehe amik duit lerrr
pas2 kami gerak g MARDI jejalan je dalam taman kt situ


Arissa dengan gayanye...suka sangat datang sini sampai x nak balik


posing ngn dahi berkerut boleh ke gitu hihihi
ni tahan silau punye pasal


posing itu haruss hahaha


kami.....


kami jugak....


dan kami lagi
hihihi



kami kuar dari mardi dalam 11 lebih
dan kami terus menuju brinchang
jalan still jem teruk huhuhu
sbb x sanggup mengharung jem kitaorang singgah je arkib peladang CH
x banyak pun amik gambar letih harung jem,mood bergambar pun hilang
tapi still boleh senyum yer :)


lama jugak kami disini dalam kul 3 lbh baru kuar ke pasar malam Brinchang
sambil tunggu aku punye bff


Di pasar malam Brinchang wif my bff
kitaorg dah rancang nak jumpa kat sini
dia cuti tuk 2nd honeymoon
so,dapatlah jumpa ngn dia
lama betul x jumpa
maklum la aku  di Terengganu,
dia di Seremban
bila time camni la je la boleh jumpa
 puas sopim kt pasar malam
kitaorg terus balik ke apartment tuk berehat
linda n her asben pun join bermalam kat Apartment 2 je
senang n jimat kan hehehe

malam kuar lagi,tapi just ke kedai makan area apartment kat tanah rata
pe lagi kuar menambah lemak la..hehe


sempat membeli lagi hehehe


sesi menambah lemak
hirup sup malam yang sejuk
fuhhh syokkk hehehe



No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews