Thursday, May 3, 2012

Holiday @ Cameron Highland :) part 1

Alhamdulillah tercapai gak hasrat hati nak ke CH
hari ni dah masuk 3 hari aku balik dari CH
tapi still rase pening,badan pun lain macam lagi 
mungkin sbb x cukup tido sgt kat sana.
panjang pulak citenye hehehehe

Berbalik cite Holiday tadi...holiday la sangat :)
kitaorang bertolak kul 3 28/4/2012
janji awal,tapi x jadi awalnya klu masing ada keje yang perlu disettlekan
disebabkan kali ni nak kesana dari Terengganu
so,kitaorang ikut je jalan Tasik Kenyir
ingat jalan ok skit dari KB ke GM tapi lagi teruk
jarang sangat kete ikut jalan ni hahaha
jalannye berbukit-bukit n kalah ular (x tau nak terjemah camne)
jalan ni akan jumpa Felda Aring n Kuala Koh
teringat pulak g Taman Negara Kuala Koh dulu
sama je jalannya.

Tiba di CH jam dah 8.30 mlm..
dah mula gelap jalanya,maklum la x de lampu jalan 
tetiba je jalan jem...tapi kejap je mase ni
sebab ade kematian dari kaum india
cam pesta atas jalan raya
sampai je Brinchang jem teruk yang amat
sampai Apartment jam 10.30 mlm
huhuhu penat yang amat

dah Check in Amik Gambar dulu hehehe


Apartment Royal Lily

kalau ikutkan aku,aku lebih suka Apartment Desa Anthurium
sebab apartment luas,permandangan cantik,ade koridor
n paling penting harga murah skit dari apartment lain
apartment Royal Lily ni sempit sikit tapi rumah ok puas hati jugak
dekat ngn kedai2 senang nak beli pe2 kedai2 makan pun dekat je
harga pulak aku dapat RM250/night
so,aku dok 2 mlm Madam Ng baik hati bagi RM450
sesape nak pergi ke CH n teringin menginap kat
 Apartment Royal Lily
Apartment ni kat Tanah Rata
ni aku bagi no pemiliknye:
Madam Ng : 0194242375
           Fax : 054915497

malam 2 lepas bersihkan diri kitaorang tido terus..
penat yang amat!!



No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews