Saturday, November 3, 2012

Aduhai Kehendak :(



Susah jugak bila difikirkan kehendak jer...macam2 nak.
Tapi rasa seksa lak kalau semua nak tahan jer *hahaha nafsu sopim x kalah pompuan ni.

Tapi time2 camni la kehendak 2 datang yer, apa-apa pun kene settlekan apa yang penting dulu
barang baby pun belum settle lagi, barang keperluan dalam pantang lagi. Barang baby lak rasa cam konfius jer nak beli sebab belum tau gender baby *saje ko kan hehehe 

Bukan apa barang arissa dulu banyak lagi boleh pakai kalau baby girl, kalau baby boy kena la beli lain, x kan nak pakaikan sarung tangan n kaki kaler pink siap ada ribbon, renda bagai. x sesuai ok!!!x nak la aku cam2 huhuhu.

Kalau betul yang kt dalam ni baby girl baju pun x payah beli banyak2 pakai je yang sikakak rasanya semua still ok *dulu gatal sangat x nak beli yang unisex 

Bukan x de yang unisex ada tapi ari 2 excited sangat dah tau baby girl banyak pulak amik yang baby girl. Siyes memang aku x tahan godaan tengok baju2 baby girl yang cute miut masa 2, 2 yang terlebih beli baju n barang2 baby girl. Nasib baik yang kuar betul2 baby girl, kalau x haru nak cari baju baby boy hihihi *bakal2 ibu kat luar sana jangan ikut perangai aku yer, aksi sedikit berbahaya disitu hahaha 

dah 2 kenapa x scan???

Bukan aku x nak scan tapi nak kena tunggu 7m, nurse cakap membazir jer g scan awal2 lepas ni kena g scan pulak...ok aku sorang patient yang sedikit baik di situ. So ku turut kan jua, barang baby beli yang mana boleh dulu,bukan masalah besar pun...saje je ngade lebih hihihi. Mungkin jugak aku ni jenis x suka beli sikit2 kalau boleh nak settle terus sebab lepas 2 boleh layan kehendak pulak kan.

Kalau di layan kehendak ni dulu kan x "ter" settle lak keperluan, ohh cik asbenku tersayang boleh x layan kehendak sayang ni hehehehe rasa cam mengidam je ni *erkk boleh ke cam2!!!!


Sekarang doa je la banyak2 moga kehendak aku tertunai, mana tau ada insan yang sudi nak kasi hadiah hahaha perasan je lebih ko kan!!!

No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews