Friday, November 30, 2012

Nour's Wedding



Assalamualaikum....

Lamanye x jenguk blog nih mood rindu ko hehehe, kali ni n3 aku pasal weeding dulu yer.
banyak bende aku nak cite, dalam dok sarat ni pun *sarat ker sempat berjalan habis bengkak kaki huhuhu
*sape suruh kan hihihi

Seperti yang aku bagitau ari 2 la...aku balik kampung 15/11/12 kul 3 ptg baru bertolak balik, ye la bila bukak kedai susah nak tutup, time2 nak balik makin ramai cust yang datang nak tutup kedai pun berbelah bagi jadinye. Dahla aku nak singgah kenduri member aku kat jerteh last2 kul 6 sampai, dalam hati niat nak jumpa mata jer,*tapi sempat makan ok hehehe sekurang-kurangnya aku sampai kat majlis dia kan hehehe.
*gambar dengan pengantin memang x sempat nak snap, nampak pengantin pun dah penat malas nak ngengade.

sampai jer kat umah mentua tengok orang dok pasang pelamin, so masuk tengok pe yang boleh di tolong lagi
hehehe adik-adik ipar aku ni advance sikit 2 org jer pun yang buat dari doorgift yang beriban-riban sampailah barang hantaran semua dah siap 2,3 ari lepas subuh baru tido.so,x de apa2 la yang aku boleh tolong,yang ada tolong snap gambar jer hehehehe.

ok ni hasil doorgift yang aku bagitau ari 2....
sebenarnya ada 2 jenis tapi malas pulak aku nak snap hehehe


haa!!!ni pelamin n set bilik 
sewa jer lagipun adik last yang kahwin
just 1k++ jer tuk pelamin n set bilik include baju 2 pasang
sesuai la ngn tuan punya keje nak majlis yang simple jer janji yang wajib selesai :)
tang bunga 2 saje nk interprem gak hasil tangan adik ipar aku sendiri
berkenan betul aku tgk.





majlis akad pada sebelah malam 16/11/12, aku x ikut pun just tengok gambar
siyes aku x larat yang amat.





ni majlis pada 17/11/12, 
semoga bahagia hingga ke syurga :)
*p/s lagi 2 gambar 2 kredit to photographer

Pengantin lama pun harus ada hehehe
tengok la badan aku masa pregnant 7bln
badan cam di pam2...tapi sebab sembab ok hehehe *nak jugak ko kan
sepanjang 16hb-20hb aku bangun kul 6 tido kul 2,3pg 
masa majlis x de la rasa penat, balik jer cni baru la rasa x larat yang amat.
kaki x payah nak cite dah jadi cam belon hehehe

Our lil Dotter bila nak amik gambar boleh dia senyum
muka budak bangun tido :)


Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar,walaupun pada mulanya aku sedikit risau.maklumlah bila dalam keadaan camni rasa x larat yang amat, nasib baik la ramai yang memahami.





No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews