Wednesday, February 6, 2013

39minggu sudahhh :)



Hari ni genap 39minggu sudah kandungan aku....cehhh!!!skema ayat hihihi
terasa lama pulak bila sebut 39minggu ni. Padahal yang 1st dlu 38minggu 6hari jugak.
tapi kalau ikut sejarah family anak 2nd n others memang makin bertambah minggu
cuma x de lagi yang terlebih due, xkesah la bila pun anak umi nak kuar janji selamat,sihat & sempurna.

Tapi rasanya dah 2 malam x lena tido, nak tido jer mula sakit cam ada kontraksi
so, aku tido dalam mood berjaga-jaga.....ye lar kalau x berjaga-jaga kan....
ishh gerun aku nak sebut hihihi. Nauzubillah!!!
tambah x lena bila checkup semalam nurse cakap berat aku dah turun
baby pun dah masuk lorong dia...so, maksudnye dah x lama la baby nak kuar.

Tapi aku harap sangat baby kuar nanti adik aku dah sampai sini,
x de la aku risau sangat nak tinggal arissa. kalau x tinggal sekalipun sekurang-kurangnye
ada orang tolong tengokkan dia. Cik asben aku x de la terkejar-kejar sangat rasanya.

Apa-apa pun semoga Allah permudahkan segala urusan kami.Aminnnnnn!!!


hehehe nak jugak tunjuk muka yang semakin chubby & gumuks

No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews