Tuesday, February 12, 2013

39week 6day


Suka sangat aku hapdate n3 terlebih 6hari kan hehehe....
bukan apa memang x akan cukup 7 hari
aku g checkup itu ler pasalnyerr :) erkk ada orang kesah ker!!!


Yang pasti hari ini nurse terkejut sebab aku masih ke klinik lagi
"adoi!!maghi lagi mu yah aku ingat dah beranak doh...hahahaha"
ayat nurse yang wat aku makin berdebar.
mau x berdebar ko esok dah due,kalau x keluar jugak baby ni,
alamatnya hari ahad jumpa doktor amik surat untuk masuk wad
huhuhu kalau boleh x nak la masuk wad kerana terpaksa aku x nak dipaksa "beranak" nanti
seram makkkk bila dengar orang cite pasal sakit kene induce.


Ya Allah!!!mintak jauhkan lah perkara yang x diingini...Amin!!!
baby cepat2 la keluar yer...hari ni ke,esok ke...
x sabar sangat umi nak tengok anak umi ni...nak tengok anak umi ni boy ke girl
banyak sangat pulak anak umi ni nak wat kejutan tuk umi yer :)

Ya Allah!! permudahkanlah segalanya.....


p/s :: korang2 yang terrrrbaca ni pun tolong doakan aku juga yer moga dipermudahkan segalanya
        & aku harap sangat baby akan kuar hari ni x pun esok.



No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews