Monday, September 16, 2013

Arissa :: Free Diapers


Dah lama rasanya aku nk up entri nih
asyik x jadi jer...semalam gatal tangan ni nak tukar header dulu

Kali ni nak cerita pasal kakak Arissa
Alhamdulillah...dalam dok risau akhirnya
Arissa free diapers jugak.

Aku x train sangat pun kakak
ye la banyak faktor jugak kenapa aku x train kakak
nak-nak kami dok kedai boleh kata 15jam
tempat x sesuai dan takut kalau dia kencing merata.

cuma selalu cakap kalau kakak nak kencing or berak
kakak pergi tandas yer...memang berbulan jugak la dok ajar macam tue
satu hari tue tetiba dia bukak seluar dan diapers dia
terus pergi tandas, dah tengok macam tue terus
aku cuba x bagi pakai diapers...

Alhamdulillah dia dah pandai
tapi kalau dalam sejam dia belum ke tandas
memang aku akan suruh dia ke tandas

tapi nak suruh perfect terus x boleh jugak
ada jugak dia terkencing sebelum sempat ke tandas
itupun dia bangun dari tido, kalau tengah main dia akan bagitau.



psstt :: terasa jugak la lega umi nye nih

No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews