Thursday, September 12, 2013

Air Terjun Sekayu



Aduhai!!! cepat betul masa berlalu sekarang
rasanya baru semalam hari khamis...
~ayat tue x tahan hehehe


Bukan apa khamis lepas ma & adik aku datang Teganu ni
rumah aku la tue...konon adik bongsu aku nak lepaskan tension la
baru habis trial dah tension belum exam betul lagi.


Nama jer Teganu dengan Kelate ni dekat
kalau drive sendiri paling lambat 2jam 30minit
kalau dengan bas ada dalam 3jam kot ~terhurai pasal masa pulak kehkehkeh


Alang-alang diorang datang sini
aku memang bawak berjalan je la....
malam macam biasa la kalau kat sini
Pulau warisan, Waterfront, Taman Syahbandar, Batu Buruk
hehehe 2 jer tempat yang aku biasa pergi kalau waktu malam.


Siang hari tutup kedai & bawak diorang g main air kat sekayu
best betul bila g ramai-ramai hehehe
orang yang paling excited selain adik aku
opkos la Arissa & Afina hehehe
Afina dah jadi macam kakak Arissa
masa main air bukan main suka...bawak naik je mau mengamuk pffftt....









gaya kakak wif her abah
bukan main lagi yer anak dengan abah hehehe








ni pulak gaya Afina...main air x hengat








p/s : malam ni nak balik kampung serunuknyeeee heeeee
       esok ada seminar dengan Dr.Azizan jommm kita sama-sama kaya dan berjaya.






No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews