Monday, October 14, 2013

"Chocolate Moist Cake" In The House


Macam aku cakap kat entri sebelum ni
aku ada buat projek kecik-kecik
So, sekarang aku ada amik tempahan & jual kek coklat moist ni
~In sya Allah x ada aral melintang kek lain pulak menyusul

Alhamdulillah...dalam 2 minggu pertama
jualan untuk kek ni sangat-sangat di luar jangkaan
aku amik tue sebagai semangat untuk aku terus berjaya... gituuu :)



yang ni saiz paling kecik
kiranya mini Chocolate Moist Cake



Kalau yang mini ni sesuai la kalau nak buat doorgift
untuk sebarang majlis apa sekalipun 
aku juga amik tempahan untuk mini Chocolate Moist Cake ni
kalau untuk majlis aku sediakan Ribbon (boleh request warna tema majlis)
Rasanya memang super duper moist gitu
aku letak kat kedai 50 bekas dalam sehari dah habis
Alhamdulillah...rezeki Allah bagi
~bolehla nak tampung2 apa yang patut kan :)
aku jual yang kecik ni RM1.00 jer satu




lagi satu saiz besar sikit dari yang mini tue




ni rupanya view bahagian atas kek ni








Yang ni aku jual RM4.00
tapi still boleh kurang lagi ikut terma & syarat gitu :)






psst :: Esok dah nak raya aku masih di Terengganu... petang nanti baru nak bertolak balik
          x balik x boleh la kan. niaga2 pun family tetap no 1... Selamat Hari Raya Aidiladha yer korang
          selamat menunaikan ibadah Qorban





No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews