Monday, October 7, 2013

Kesibukan yang melampau...




Aduhai...lamanya blog ni x berentri baru ~ayat apakah itu hihihi
rutin aku macam biasa bangun pagi 
urus anak, urus kedai, urus rumah, urus makan, urus pakai
jenguk blog2 yang ada entri baru...x pun jenguk blog susunatur
jangan x tau walaupun dok pegang Afina 
aku masih boleh berblog walking hihihi ~ tapi kene tengok mood Afina ler
nak update entri memang x boleh, mood untuk menaip ada kat Afina 



Tapi serius aku cakap rasa macam x cukup jer masa 24jam 
terasa cepat sangat masa berlalu
baru je masuk bulan september tuptup dah masuk bulan Oktober
x nak masuk bulan December boleh x
ni kes sebab kene bayar roadtax...arghhh sangat x best
pakai kete nak pulak kan hahaha



ok berbalik pada aku x cukup masa kikiki ada orang nak tau ker??
Buka kedai macam biasa kul 9.00am ~sesape nak datang kedai
tolong datang kul 9.00 yer
buat itu, buat ini dah tengahhari
tengahhari sampai la kul 2.00am atau 3.00am baru aku stop bekerja ok
~ macam orang lain x buat keje kan
penat memang penat...tapi dah terbiasa



Kalau dulu boleh la kalau rasa boring dok kedai, naik lepak atas
tapi sekarang aku tengah urus new project lar sangat hihihi
projek tambah duit ler ~aku kan orang niaga x macam orang makan gaji
kadang banyak kadang sikit so, kena la fikir untuk tambah pendapatan gituuu


Bukan projek besar sangat pun
projek yang aku suka buat sebab memang mula2 aku pandai masak
bende ni la yang aku buat hahaha
projek baking membaking jer...buat masa sekarang aku buat dulu
Chocolate Super Moist Cake
masih dalam projek kecik-kecik

Hantar kedai-kedai dan kalau kebetulan en.asben ade kerja kat sekolah
dia bawak sekali pergi sekolah
Alhamdulillah cikgu-cikgu memang baik hati
x sia-sia kalau bawak ke sekolah laju jer licin hihihi




Nota kaki :: Kalau korang area Terengganu n Kelantan boleh r nak tempah penghantaran percuma jer
berbagai jenis saiz aku buat...atas kehendak ler.untuk sebarang majlis pun boleh...nanti aku upload pic yer
kbai!!!!




No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews