Friday, November 15, 2013

"MLM" buat aku stress



First sekali aku nak minta maaf  kepada pengemar,pengikut etc MLM
terus terang aku cakap aku sangat-sangat x suka,benci dan sewaktu dengannya
jangan sekali-sekali ajak aku join benda-benda gini
kalau korang rasa ko kaya hidup cara itu terpulang pada ko
aku sesekali pun x kan ikut ko.



Aku rasa sangat-sangat stress bila ada orang ajak aku join
sikit ke banyak ke modal aku tetap berkira dan aku kena kira
bagi aku benda ini hanya menyusahkan orang dibawah sahaja
terpulang lah ko jual produk apa pun.



dah terang-terang ko jual produk tapi x nampak pun ko jual produk
ko lebih kan keuntungan dari bayaran ahli yang bawah-bawah
itu bende yang aku rasa sangat la b.o.d.o.h.



Dan bagi yang nak promote MLM ni pun tolong alert dengan keadaan orang
sampai nak suruh berhutang... bergolok gadai bagai
dengan anak kecik 2,3 orang  disuruh  usung kehulu ke hilir semata-mata
untuk join group ko...agak-agak la yer kan makan jugak kaki aku ni.



notakakiaku :: bisnes-bisnes jugak, kaya-kaya jugak jangan sampai menyusahkan orang.
                      maaf bicara terkasar bahasa disitu huhuhu


No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews