Monday, December 16, 2013

Afina :: 10 bulan


Lamanya blog aku ni x ada entri baru
bukan malas ok *bajet orang kesah hahaha
banyak benda aku nak cerita kat blog ni banyak sangat!!!


Tapi sejak dua menjak ni aku terlalu dan terlampau sibuk,
sibuk dengan macam-macam perkara
perkara yang membuatkan aku terpaksa berulang alik balik ke kelantan

perkara yang terlalu banyak bermain dengan emosi
tapi yang best adik-beradik aku juga mai bercuti kat rumah aku ni.
happy sangat bila riuh rendah rumah ni...hilang sunyi dan rindu kat kampung
huhuhu teringin nak bermaustautin di kampung halaman.


berbalik pada tajuk pulak yer hehehe....Afina dah 10 bulan, berat still sama dengan 8 bulan
sedih sangat bila bulan lepas dan bulan ni lagi sekali Afina demam

cuma bulan ni teruk sikit...sampai x nak makan
x nak dok bawah...kali ni betul-betul 24jam kena dukung jer langsung x nak dok bawah
waima masa tidur sekalipun huhuhu. Bertabah la wahai insan yang bernama ibu
tiga hari aku terpaksa tidur lepas subuh gara-gara Afina meragam dan untuk jaga perubahan suhu

Apa-apa pun Alhamdulillah sekarang Afina dah sihat
dah nak makan, dah nak bermain macam biasa


Perkembangan Afina 9 bulan dan 10 bulan lebih kurang jer
dah boleh main tepuk amai-amai, panjat tangga sampai atas yang ni betul buat
aku dan abah dia lemah jantung....sekarang kitaorang make sure Afina depan mata
dan syukur kakak pun pandai jaga adik.

apa-apa yang adik buat yang dia rasa bahaya laju jer kakak bagitau umi or abah
lega umi...tapi still kena alert dengan anak-anak...umi takut dan seram hehehe



tangga ni umi layan jer baby nak naik turun pun hehehe
Afina said :: see Afina dah boleh panjat tangga heee


berhenti posing dulu jap 


yeahhh!!! see umi baby dah sampai atas
senyum kat camera dulu 
kakak tetap follow belakang, takut adik jatuh katanya



semoga anak-anak umi dan abah sentiasa saling menyayangi
umi sayang sangat kamu berdua :) 








notatanganaku :: tengah planning tapi masih lagi fikirkan tema untuk sambut besday kakak...
                         tapi nak buat bulan Dec ni jugak nak sambut sekali dengan anak buah...
                         x tau jadi ke idok lagi huhuhu.


No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews