Saturday, December 21, 2013

Candy Buffet :: Idea untuk Birthday


Hari ini dah 20hb December...
hehehe bukan apa rasa kejap sangat-sangat masa berlalu
dah hampir nak masuk 2014
My Arissa dah nak masuk umur 4 tahun...Dah besar dah anak umi ni yer.

3hb Jan 2014 genab umur Arissa 4 tahun
tapi rancang nak sambut awal sikit...ye la bulan Januari macam dah x berapa nak meriah
semua pakat balik KL yang tinggal berapa kerat je nanti
nak-nak cuti sekolah ni ramai la anak-anak buah yang ada
itu yang best...meriah sangat kalau dah 30 orang dok berkumpul

bestnyeee....x sabar sangat!!!
majlis ni pun aku nak celebrate sekali dengan anak buah aku yang tua 8 hari jer dari Arissa
tapi dia 26hb...jadi setahun la tua dia alkisahnyee...
tapi kalau ikutkan dalam family aku pun dah 3 orang bulan 12
alang-alang semua ada aku yang merangkap adik Dan kakak korang akan buat special kek 
punya untuk korang nanti yer...tolong tacing disitu.

Bila dah ramai anak-anak so, aku ingat nak try buat candy buffet
tapi x la aku nak buat meriah sangat...coklat Fontain pun nan hadooo
nak sewa...hohoho aku rasa x perlu
aku just nak d.i.y jer...aku kan suka d.i.y...jimat lebih disitu ekekeke
bukan kedekut kita kan digalakkan berjimat cermat
nak-nak bulan ni kene bayar roadtax kete hoi!!! pengsan mak nanti kalau banyak sangat bajet kuar

Bertabahlah wahai khairiah...pentingkan yang lebih penting
majlis untuk anak pun penting...tapi ada lagi yang lebih penting gituuu
so,aku dah buat mana yang patut aku d.i.y hasilnya lepas majlis aku tunjuk yer heeee
ioullls malu la uolllss ekekeke ngade bin gediks.



Jom kita usha-usha candy buffet yang yang bermacam tema kat sini
semua gambar ni aku google image jer dan save senang aku nak tengok cara n susun atur candy buffet ni



Tema Mickey Mouse


Tema Hello Kitty




Tema Elmo


Tema Rainbow

Tema Princess



Tema Kapten Pirates kot
ke Tema Laun yer


Tema Pink kot !!! ekeke i loikeee








psstt :: aku nak wat tema pe ek???huhuhu

No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews