Thursday, January 2, 2014

Entri pertama 2014


Alhamdulillah...dah masuk 2hb Januari 2014 hari ini
kalau diikutkan dah cukup 2 tahun aku berblogger
tapi blog aku cam hambar je kan hehehe *sedar diri yer


Nawaitu aku create blog ni pun sebab aku rasa ingin
menulis tentang retetan hidup aku
konon sebagai memori dan mana tau boleh jadi kenang-kenangan
untuk anak,cucu nanti.


Tidak pernah terdetik pun dihati ini untuk menunjuk-nunjuk atau apa-apa
sebab aku sedar x  ada apa pun yang boleh aku tunjukkan.
dan aku memang pemalu hihihi konon je lebih
aku malu nak tunjuk blog dan entri merapu aku kat orang lain
blog aku ni kecik lagi dari ikan bilis


Tapi disini aku luahkan segala kenangan yang aku rasa berharga untuk aku
dan seboleh-boleh aku elakkan dari merapu perkara yang x sepatutnya.
aku suka blogwalking semua entri baru yang kuar diside bar aku terjah...
boleh kata setiap hari...x cukup di sidebar aku masuk pulak
blog orang lain intai entri baru kat sidebar orang pulak
*hahaha sedikit teruk disitu*


tapi kebanyakkan aku sebagai silent readers sajo...*aku kan pemalu huhuhu
tapi ada juga aku tinggal jejak

Untuk share di Mr.Fb pun aku x ada kekuatan ok
aku pun x tau kenapa, mungkin sebab nawaitu asal aku kot.
kekawan dan adik beradik pun x tau aku ni blogger kehkehkeh blogger la sangat


Apa-apa pun aku happy ber"blog" sepertimana aku happy
bila dapat minum "cool blog" hahaha.









NotaTanganAku :: Impian aku aku nak cuba bersusunatur n kongsi di blog...buat masa ni belum dikurniakan kekuatan untuk berkongsi cara aku bersusunatur...terlalu banyak kelemahan dan kekurangan yang x sesuai untuk menjadi tontonan umu giteww :)

p/s :: kalau aku nak bagi korang header free korang nak x????tapi x de la header gah2 sangat setakat yang aku mampu jerrr.


No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews