Saturday, January 11, 2014

Tukar Nama & Header



Assalamualaikum....

Tengah-tengah malam aku menaip entri ni... al-maklumla dah terbiasa tidur lambat pon hehehe
bukan apa dah alang-alang header baru aku siap.

Ala...aku nak cerita la aku tukar nama dan header sekali lagi... terpengaruh dengan entri Aty
hahaha tapi x ada la sampai dan-dan tue aku tukar terus... erkkk korang kesah ke???


x kesah pun aku nak cerita gak ekekeke


dah lama berhajat nak tukar nama blog yang lebih pendek dan simple
lupa pulak yang apa nama entah aku guna dulu...tetiba terjumpa blog sama pulak nama
blog...kat situ aku deside nak tukar nama.


so, aku tukar la kepada "The story of our life" aku wat nama tue sebab memang antara sebabnya aku
nak cerita pasal perjalanan hidup kami pun kat dalam ni.



Tapi still rasa x kena jer...macam panjang jer...macam x comel jer hahaha
bajet yang ni comel ke!!!! x de la... just untuk nampak lebih simple jer
sedap mata memandang dan mulut aku jugak senang nak menyebutnya gitu.

"Mom's Capital A"

ala...ok la tue malas dah aku nak fikir hahaha
jangan aku tukar pulak sudah ler...hohoho x nak la...dah la orang x kenal blog aku ni.


Dulu rasa macam  silap jugak wat nama blog "blogumieyarissa" haaa amik ko
nak letak nama anak 1st Arissa...last-last  anak ke 2 aku letak nama Afina.
masa tue kan tengah excited anak baru sorang hehehe

Nak tukar kepada "umieykhairus" macam satu hal pulak aku nak tukar alamat blog aku.
nak-nak asben aku cakap kalau anak laki x nak letak nama "khairus" kat depan
mau terasa anak-anak aku yang lain hahahaha umi x terniat pun wahai anak sekalian

Maksudnya???

Okey!!okey!! maksudnya ibu kepada Anak-anak la A :: Arissa, A :: Afina
in sya Allah anak-anak seterusnya juga ada A hehehe in Sya Allah
moga sentiasa dimurahkan rezeki oleh Allah...Aminnn!!



panjang pulak jadinya...nak cite pasal header jer pon hahaha








nak jugak aku tempek kat sini kan...padahal korang boleh jer tengok kata atas sana
ala buka berdosa pun kan...so aku letak la jugak.
hope ni kali terakhir aku tukar nama blog ni huhuhu.






No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews