Friday, January 27, 2012

About UmieyArissa :))




Umieyarissa dilahirkan & dibesarkan jg di Kelantan...anak jati Kelantan ok :)
dari kecik kenal apa itu budu & 2 salah satu perkara yang perlu ada bila makan nasi hihihi.
Diberi nama Khairiah berbinti kan ayahku Mohamed (insan yang paling aku kagumi)
Alhamdulillah!!! Terima kasih Ya Allah kerana berikan 
aku peluang untuk aku bernafas dibumiMu, serta Kau Sempurnakan sifatku Alhamdulillah
Terima Kasih juga buat ma&ayah kerana melahirkan aku. membesar serta mendidik aku :) 

*cam ayat penghargaan lak hihihi 

aku merupakan anak keenam dlm 11 beradik, it's so big family ok!!
tabah betul ma & ayah membesarkan kami 11 beradik.
Aku ade 3 kakak , 2 abg ,1 adik laki & 4 adik pompuan complete kan :))
sekarang semua dah kahwin yang tinggal 4 adik pompuan aku je
x tau la bila la diorg nk kahwin yg pasti x renti kenduri la jawapnye
tapi best jugak hehehe

 
 Ni la my mom


ni adik2 pmpn aku yang tgh abg aku yg ke5 

ok...ni lak kakak2 n abg wif family diorang,dari yg 1st sampai yang ke4
bukan nk tayang gmbr aku kawen yer...time ni jer dpt bergambar semua
jarang boleh jmp hihihi

 haa!!!gambar 1st 2 adik laki yang bawah aku kira yang ke7 la....
gambar 2nd 2 adik2 pompuan aku 4 orang lagi n still belajar lagi
gambar ke3 just nak interframe anak2 buah tp x semua 2.
gambar yang ke4 nak jugak tunjuk family belah cik asben hehehe

kenapa aku "berblog"??
sebab dah lama sangat aku teringin sangat nak "berblog"
tambah sekarang aku dah berkeluarga banyak pahit manis yang aku lalui
kadang2 ada saat yang aku lalui terlalu berharga bagi aku so,boleh aku kongsikan kat sini
mana tau boleh jadi tatapan anak,cucu,cicit nanti hehehe InsyAllah
Dan,dari aku mengadap komputer sambil jaga kedai kecik aku ni
ada jugak bende aku nak buat,x de la boring sangat kan?
sebelum ni aku dah wat blog tapi x tau mana silapnya
blog aku lansung x leh bukak huhuhu sayangnya
tapi x pe,aku wat lagi gojes dari yang dulu, gojes kerrr??
apa2 pun aku happy dengan blog aku
sapa2 nak baca,nak komen, nak follow silakan :)
kalau ada yang menyampah aku mintak maap banyak2 
peace no war!!! :)


No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews