Friday, January 27, 2012

Engagement Day



nampak tersengih2 jugak...disebabkan babak ni terpaksa diulang
x sempat amik gambar punya pasal
lebam rasa muka masa 2, still cover cun ok hahaha


just cincin cik tunang (masa ni) sempat snap


cik tunang wif abg aku,sebagai wali aku ayah pergi sebelum sempat kenal bakal menantu

*maaf yer gambar kurang memuaskan aku
aku dh mati kutu cari blik gambar mase tunang hehehe 
tapi still nak tempek jgk kt sin

Percaya atau tidak kalau aku katakan kami bercinta & kenal budi selepas berkahwin
cam orang dolu-dolu lak kan hehehe
tapi kami ni kira moden sikit sebab kami tidak dijodohkan oleh keluarga 
kami berkenalan dalam dunia maya atau dalam erti kata lain dalam dunia "it" tapi masa 2 facebook belum femes pun lagi,cik asben just menghulurkan salam perkenalan melalui "friendster" haa jangan x caya kami berdua terjebak dalam cinta alam maya hihihi kelakar pun ada.

Tapi kami just berkawan sampai lah Oktober 2008 cik asben aku menyatakan hasrat tuk jadikan aku permaisuri hatinya 

aduhhh jiwang lak minah ni haa yang sweet jer aku rasa masa 2 sebab dia jadikan pantai sebagai saksi 

Bila difikir2kan aku bersetuju senang ok!!tapi still amik masa, dan berbagai dugaan kami tempuh untuk aku bergelar "tunangan orang" Allah saja yang tau peritnya terasa sampai sekarang. Tapi aku percaya dengan ketentuan Allah, Allah permudahkan segalanya...Alhamdulillah!!!!

Akhirnya,pukul 3pm bersamaan 3 Januari 2009 dengan majlis yang serba ringkas & sederhana, cincin disarungkan menandakan kami telah bergelar  "tunang" majlis berjalan lancar walaupun ada sedikit halangan pada awalnya,apa-apa pun aku redha dengan kehendakNya,semuanya pasti ada hikmah.









No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews