Wednesday, February 8, 2012

Mom to be



Alhamdulillah!!!



Allah murahkan rezeki kami suami isteri, im become mom's to be  :), kalau korang nak tau ari 1st kahwin aku miss p menjengah so, aku still bergelar anak dara versi isteri orang seminggu hehehe *nak jugak ko yer

Tunggu punya tunggu masuk 3 bulan aku miss p x menjengah, risau 2 x la kan pe nak risau dah jadi wife orang hahaha, aku deside tuk wat upt Alhamdulillah double line Alhamdulillah rezeki Allah bagi...gembira & excited sangat2 
Dengan semangat berkobar2 gi bukak buku pink,nurse just tanye kenapa aku lambat datang
*aku pun konfius sebenarnya
Tapi....bab kata orang masa x tau diri pregnant x per bila dah tau benda yang x bestnye pun menjenguk huhuhu aku mengalami Morning Sickness yang teruk tapi x sampai masuk wad.

aku lansung x leh masuk dapur,bau orang goreng ikan, menumis btl2 wat aku loya
dulu aroma yg membuka selera semua jd busuk....
kesian kt cik asben aku.....terpaksa beli je makanan, masa 2 betul2 x sanggup huhuhu demi insan yang bergelar cahaya mata aku tetap sabar...

Yang paling aku pelik makan jer kuar..makan je kuar....aduiiiii tp berat badan still bertambah2 

sepatutnye 0.5kg/1bln tp aku huhuhu 1kg/1bln....  
Alhamdulillah...lepas 4 bulan segalanye kembali ok.....cuma aku kena berulang alik ke klinik...
berat badan berlebihan tapi syukur bebas dari sebarang penyakit.




ok ni buktinya,badan aku cam dipam2 je hehehe
yang sedihnya kena telan bila orang cakap aku gemuk
ok fine!!korang kurus x pe la janji kami sihat :P


haaaa hari yang dinanti2 tiba jugak it's time skodeng my baby hehehe



agak2 korang tau x baby aku ni girl ke boy
kalau doc x bagitau rasanya aku x kan tau hehehe

ok la baby 1st aku ni lebih memilih kaler yang umi dia suke
pink ok yesss pink dihati
my 1st baby it's a Girl

baby kami nanti InsyAllah akan kenal dunia pada 10 Januari 2010
sorry yer abang....InsyAllah baby 2nd nanti pilih kaler abang suka pulak 
hehehe :Y

Semoga cayang umi & abah akan menjadi anak yang solehah........ 
umi & abah terlalu bersyukur dengan kehadiranmu..... 
kerana kehadiranmu lebih membuatkan kehidupan umi & abah lebih bahagia & bermakna 
Dan.....semoga dengan kehadiranmu memberi seribu rahmat dariNye InsyAllah
Ameeeeennnnnnn





















No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews