Monday, February 13, 2012

My Princess :)

Kali ni entri aku,aku just nk cite psl puteri intan payung aku sorang ni,makin bsr makin byk btk halnye.
x terlawan rasenye,kdg2 rase nk marah pun ade,bila aku dh bengang sgt2, aku biar je pe dia nk wat asalkn dia x meragam.

Ni baru sorg mcmane la bila 4,5 org ye.mau pengsan agaknye hihihi. Respek btl kat ma aku mampu jaga & didik anak smp 11 org. mesti byk ma aku rase pahit jerihnye kan.
Tetibe plk hati ni teringat kt arwah ayah, Al-fatihah...rindunye kt ayah,dh lama rasenye x jenguk pusara ayah.

Berbalik cite ttg puteri aku td... sekarang ni masyaAllah aku x tau knp sifat "keden" dia mmg terserlah,
ke lumrah bdk2 ye..barang dia pastinye barang dia,yg x thn brg org pn brg dia...
kdg2 kesian plk tgk sepupu & kekwn dia jd mangsa.

klu x dibagi rase cm nk pecah dunia dia mengamuk nk x nk terpakse la yg lain mengalah, yang paling x thn sepupunye baru dapat bercakap "iesya g bayek" = iesya g balik.
tergelak kitaorng mendengarnye..agaknye sepupu dia dh fedup sgt ngn dia la kot 
mntk2 time kecik2 je perangai cm2.InsyAllah!!

Tapi perangai yang wat kami suke ttg puteriku ni nakal sgt
kdg2 nk marah pn x jadi.:), yg paling ketara pantang dgr lagu mesti menari..
x tau ikut perangai sape hehehehe pe2 pun ni la puteri kami pengubat duka lara
Moga Puteriku Nur Khairus Arissa kan jadi seorang perempuan
yang Solehah,berjaya & seorng yg mampu berbakti kepada semua 
Aminnnnn


umo sy dh 2 thn 2 bln


 kalau main pe2 mmg x peduli dh kt org







berserabut ngn rambut,selipar umi pn dh jd dia punye



sebelum ni bkn main takut nk naik bende alah ni
ni sebab bentuk kereta kot, suke sangat sampai x nak turun.







No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews