Monday, April 2, 2012

going to konvo @ pkb



Assalamualaikum :)

Jarang sangat boleh update entri kt blog ni
nak cakap x de mase x jugak,
malas kot hihihi
Kalau tengok tajuk,cam aku pulak yang konvo kan hihihi
x de la...aku pergi memeriahkan konvo adik aku je...meriah ke?? 
tapi ok la,lagipun sejak kahwin ni aku suke g majlis konvo ni
ye la mane x sukenye,cik asben akan belikan jugak bunga tuk aku walau 3 kuntum je,aku tetap hargainya thanks a lot abg :) 
x pyh byk cite jom layan gambar pulak.....


model bunga ke ni hihihi
my lil dotter yg bru bgn dari tido,dlm ramai2 org sdp jgk dia tido

nak jugak jadi model bunga barang sopim pn x tinggal tuh
hihihi sabo je lah...

aku ngn cik asben pn x nk lepaskan peluang brgambar ngn bunga 
hehehe x de la...skrg jrg sgt ade gmbr berdua ni
x de orang nk tlg snap :)




aku saje je nk interframe suasana hari konvo 2.. 

yang tgh 2 tuan pnye konvo,hehehe sorry ye syida bru ade gmbr u
sorry jgk sbb lupe nk charge bateri pnye kamera
x psl2 kne amik gmbr ngn hp 




aku plk yg kene jadi tukang amik gmbr



syida wif kakak kami


ni plk adik aku 2nd last wif my lil dotter (muka ngantuk)



kesian plk bla anak2 tido
neway muka ttp mantain manis :)


aku wif syida


nk jugak aku interframe muka kt pic ni hihihi




pic atas n bwh sama saje je nk ltk lebih2 hihihi
gmbr lps lil dotter bangun tido


last sekali syida n classmate dia harus letak sbb aku yg snap hihihi

ok 2 je ye...mau solat dlu :))


No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews