Wednesday, April 25, 2012

mood : holiday :)

Assalamualaikum
salam new entri...wahhh giteww hihihi
lagi 2 hari untuk kami habiskan masa dengan bercuti
yang pasti mood x sabar sesangat
destinasi dekat je,just cameron highland.
kalau orang cakap "boring la pergi cameron bukan ada apa pun"
tapi bagi aku x,aku suka sangat2 pergi sana.
tenang je rasa dok sana,sejuk yang best boleh makan Strawberi yang segar.
kalau ikutkan dah 3x aku pergi sana,tapi still lagi x puas.
3 tahun berturut2 aku holiday kat sana
1st aku pergi sana pun, 
lecturer  tempat aku praktikal 2 baik hati nak bawak aku sekali
asalnye kene join diorang mendaki
tapi tukar plan dia suruh je aku tido kat apartment
(APARTMENT DESA ANTHURIUM)
kebetulan penbantu tadbir (k.ira) ikut sama
so,dia tinggal je aku dengan k.ira
thanks ye en.arif  :)
jangan salah faham ye,masa ni still bujang lagi hehehe

gambar ni 1st time aku jejak kaki di CH
lupe tarikh 2 aku yang aku ingat hujung2 tahun 2008

kat MARDI cameron highland
x banyak tempat pun aku jalan2


ni pun kat mardi ni anak k.ira :) aqif
budak nakal n cerdik.

                             Aku lupe dah nama pe tah kedai ni,nti g ni aku tengok balik ye hehehehe
ni jer gambar yang mampu aku masukkan mase 1st g CH
ini sahaja yang mampu aku selamatkan
huhuhuhu

haaa!!ni pulak 2nd time aku g CH
17/03/2011
masa ni dah kahwin dah
kali ni aku bawak semua adik-adik aku
& kak aku yang ke3 pun ikut sekali
niat asal nak bawak adik-adik n ma kenal CH
tapi lain lak jadi,malam lepas balik pasar malam 
ma aku tetiba sakit
mungkin perubahan cuaca,wlpn cameron x sejuk mana
tapi bila malam masih terasa sejuk
tambah2 bila dok dalam rumah

tengok ni cam dok luar negara lak hihihi


bangun pagi terus turun hirup udara segar konon jer
hihihihi






yang ni pulak pose sebelum bertolak pulang



 posing itu harussss

adik bongsu & along (anak buah)

minat sangat kaktus adik-adik aku nih!!

ni mase kat apartment lagi...
di pagi hari hehehehe


kami :)

2nd time ni pun x leh jalan2 jugak
yela ma sakit kan...klu boleh nak cepat2 sampai
kesian ma...rasenye klu nak g CH dh x leh bawak ma
takut jadi lagi
sampai2 kg terus demam.

tapi kesian jugak kat kak & adik-adik x leh bwk jalan2 sgt
x per next time kita g lagi yer..
&
sebab 2 jugak la aku x puas lagi g CH
rindu sgt nak g lagi 
huhuhu

InsyAllah 28/4/2012
sampai lagi aku kat sana
semoga Allah pelihara & permudahkan perjalanan kami
Amin!!!! 



No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews