Monday, April 2, 2012

lagi2 pizza

Salam Entri
Dalam fikiran ni asyik fikir makan,makan n makan dan makan lagi huhuhu 
macammana x gemok sabor je lah!!!
bulan ni 2x msk pizza adui bila nak kurus camni...
Tapi bukan sekadar g makan,g ctu pn ari 2 sbb celebrate our Anniversary kali ni tuk celebrate adik aku n ..... dia selesai konvo.tambah2 ....dia dpt anugerah kecemerlangan so,berbaloi la klu nak belanja pun kn hehehe
kebetulan pizza ade menu baru lpe lak nak snap gambar pizza 2 nti aku try google yep hehehe

haaa...nilah pizza baru 2,memang x rugi try best dr pizza lain

tambah pulak dengan coklat valcano huhuhu sampai ari ni teringat2
btlla org ckp coklat valcano ni mkn sekali nak berkali2
rugi sape2 x try promote ke ni hihihihi

dalam dok pilih nak makan pe sempat lg posing hehehe
x leh blah btlla..

lil dotter dh mula geram tgk sudu pantang btl jmp sudu

"yeahhh misi berjaya"mungkin 2 la kot lil dotter aku ckp bila dh dpt sudu hehehe 
pepandai je aku ni kn


umi igt posing sesorg rupenye anak umi masuk jugak hehehe
cute je anak umi ni...:)



setelah kekenyangan....x hbs2 brgambar adoiiiii
ok la aku stop sampai sini je....
malas lak nk cite pjg2 hehehe

p/s:gambar kredit 2 syida gambar diorg x leh nk masukkn 
ats sebab menjaga privacy ok babai :))









No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews