Friday, October 12, 2012

Header Blog Aku Bertukar



Ehhh biar betul!!!!!

hehehe x de la aku saja2 je nak ubah angin sikit, bukan cantik pun tapi x per just untuk puaskan hati & pandangan mata sendirik jerrr. Tapi header dulu still aku simpan sayang ko!!! penat2 aku create
*penat ker hahaha,korang percaya je lah yer.

Yang lain x mampu aku nak ubah lagi walaupun bagi korang x cantik tapi bagi aku aku sayang lagi background pink aku 2 huhuhu pink dihatiku. wat masa ni biarlah header jer yang bertukar hahaha
*aku tau korang x de kesah pun kan :p

haaa!!! disebabkan aku sayang header dulu so aku abadikan header dalam tablet murah aku ni hehehe


abaikan tangan yang sedikit "gem" disitu :)
*kecik je aku tengok...nama pun bende kecik kan 



cam cute jer tgk blog dalam bende alah ni
*errrkk syok sendiri hohoho



 haaa ni aku suke ngn tablet aku ni 
still boleh hapdate n3 kat blog kesayangan aku ni
harap2 dalam pantang nanti x de sebarang masalah tuk aku "berblog"
hehehe sempat ke agak2.


tapi x de lah "se"best bila aku update n3 ngn pc
walaupun laju lebih kurang tapi still x best korunk boleh agak kan kenapa
tapi x per dah ada pun dah syukur sangat2
thanks ye cik hubby sebab faham kehendak sayang

*walaupun awal2 dia cam x nak belikan hihihi, tapi boleh pulak dia beli senyap2
cayang abg!!! dapat baru nak sayang yer hahaha

wat masa ni aku masih rasa best update n3 guna pc jer,
tuk tengok2 blog2 2 aku guna jugak bende ni

*bukan niat nak menunjuk yer...ala bende murah jer 
korunk punye pun mesti lagi canggih manggih 
pe yang penting dalam pantang nanti aku still boleh update n3
sempat x sempat belakang kira hehehe




No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews