Sunday, October 7, 2012

Arissa Headband Collections

Dalam aku dok kemas wardrobe arissa 
ternampak bende ni dok menimbun dalam accessory box arissa

cam banyak lak bunyinya perasan ko kan hahaha

masa tau aku pregnant baby girl dlu, bende ni la yang bermain dalam otak aku
tapi masa awal2 dulu aku memang susah nak cari headband camni
agaknya masa 2 orang x terfikir nak buat headband camni,kat kedai banyak tapi kurang berkenan dihati
mungkin dah terbiasa tengok baby pakai
dalam dok layan fb aku jumpa owner headband ni...asalnya dia wat tuk her dotter jer
 tapi banyak pulak permintaan termasuk aku la 2 :)
start la dia berniaga headband2 ni
dulu rasanya x de pun yang jual headband camni tapi lepas dia wat ramai pulak yang start wat jugak
yang sedihnye cust dia sendiri,habis segala design n cust sekali dia amik cam x sesuai kan "orang melayu berbisnes cm 2 hehehe" aku lak yang emo.
tapi 2 la rezeki masing2, walaupun dah banyak yang jual headband camni sekarang 
tapi aku still suke n setia ngn tuan kedai ni :)

haa..ni aku nak bagi korang cuci mata cam lawa jer bunyinye hehehe
tapi semua ni bukan tuk dijual yer kalau korang nak beli korang leh klik sini :)



 setakat ni pink paling banyak aku rasa asal nampak kaler pink 
mesti teruja gile hihihi


yang kuning lady bird 2 belum pakai pun lagi


pink bunga besar 2 free gift,klu beli jer mesti dapat free gift 
thanks yer amy hehehe


biru n ungu cam kurang jer
kena tambah lagi ni :)



kebanyakkannya aku beli ikut kaler baju la,


ni pulak hairclip...banyak jugak aku bagi kat anak2 buah aku
headband pun ade yang hilang x perasan bila masa jatuh 
bila dah jatuh rasa sadis sangat hehehe
ada rasanya dalam 40 pieces yang arissa punya sikit jer 2...
dalam proses nak menambah yer hehehe rasa cam sikit pulak bila tgk tersusun camni.

yang ni lak kira custom made sebab nak pakai 
tuk majlis kahwin sis in law aku nanti

cantikkan!!! oppss syok sendiri lagi... yg custom made mmg super cantik
sbb guna material lain skit
n yang penting ikut permintaan kita bestkannn....hehehe




ni pulak contoh bila my dotter budak comot  pakai headband
malas nak cari gambar2 lain nanti la aku masukkan kt arissa edition plk hehehe
n yang penting dotter tuan kedai ni pun nama arissa same like my dotter
agaknya masa 2 tengah hot ngn nama arissa kot hihihi.




* asalnya my dotter ni susah jugak nak pakai,tapi bila dah terbiasa jadi ok jer...abah dia pun kalau nak kuar mesti tanya mana headband hehehe....uminya pulak makin bersemangat nak sopim headband arissa byk2 :)









1 comment :

  1. minat headband exclusive handmade bole tgk di fb page Headband arissa
    atau di ig headband_arissa

    ReplyDelete

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews