Sunday, October 21, 2012

Set Bersalin



Hari ni tetiba pulak terfikir pasal set bersalin pening jugak ye...
dulu anak 1st dok makan jamu kampung & air herba, 2 pun kena tunggu baby habis kuning dulu.
Lagipun masa pantang kt baby 1st dulu x pantang betul2.
kali ni kalau boleh nak pantang betul2 belajar dari pengalaman kan.

Tetiba mood sayangkan diri hehehe
dulu ingat pakai bengkung masa nak tido jer...rupa2nya sepanjang hari.
Bunyi cam merimaskan,tapi tetap kena cuba.*i know i can do it hihihi tetibe.

Haa!!!pasal set bersalin pulak, dalam seminggu dok godek2 "mr google" ni
aku tengok set bersalin SHAKLEE,NONA ROGUY,SENDAYU TINGGI. aku rasa 3 ni ok
hari 2 rasa cam best,shaklee ni timbul la dalam hati nak try nona roguy.adusss dilema betul.

Apa-apa pun cam cik asben aku cakap tengok bajet lepas beli barang baby, lagipun lambat lagi nak bersalin InsyAllah sampai due hehehe. Tapi hati tetiba berat nak beli set bersalin nona roguy....wahai hati susahnya nak istiqomah hehehe.

Nampaknye sekarang ni jer pilihan aku setakat ni, Tapi aku ni bukan boleh kire esok orang cakap set bersalin lain lagi baik berubah lak hati ni. x pe yang penting ada target *target la sangat kuikuikui






kalau tengaok lebih lanjut pasal NR korunk boleh tengok kat sini

ok 2 jer aku nak hapdate kali ni
tunggu yer pe yang akan jadi pilihan aku nanti hehehe







*yang bestnye sbb produk ni boleh membantu melawaskan & paling penting produk ni boleh kuruskan badan....menarikkan so, kene try :)





No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews