Tuesday, January 22, 2013

36week6day


Esok cukup-cukup 37week Alhamdulillah checkup hari ni semua ok & terkawal
kepala baby pun dah kebawah & rasanya tadi nurse cakap makin kebawah
mungkin aku akan bersalin bila-bila masa jer.

Tapi rasa cam lambat jer lagi....kalau ikutkan hati memang x sabar
tambah2 x tau gender baby membuatkan aku lagi x sabar
tapi....setiap kali nak tido rasa cam cuak jer takut-takut pun ada
yelahhh....buatnya tengah-tengah tido kuar tanda mau kelam kelibut jugak rasanya.

Yang membuatkan aku rasa risau bila fikirkan Arissa, tambah-tambah
anak buah & adik ipar aku dah nak balik. Tapi sedikit lega adik aku dapat cuti
2 pun sampai hujung bulan jer.kalau baby kuar hujung bulan & kebetulan adik aku masih ada
rasa lega sikit. sekurang-kurangnya x de la kelam kabut sangat.

Nak mintak ma aku mai cni cam kejam sangat nak biarkan adik aku kat umah
nak mintak MIL aku datang rasa menyusahkan jugak.
aku nak balik bersalin kat kampung, rasanya lagi selamat kalau aku kat sini
sekurang-kurangnya klinik & hospital dekat, x de la menyusahkan orang lain.
cik asben pun ada disisi, 2 yang paling penting hehehe

Kalau dah x de orang lain nak tengokkan arissa nampaknya aku la yang kene berkorban
cik asben x leh lah nak temankan aku dalam LR nanti  x per la janji semua selamat arissa pun selamat kalau abahnye sendiri yang jaga, aku pun x de la risau sangat.

cuma satu jelah caranya, aku kene prepare siap-siap jugak barang-barang keperluan arissa
masa kelam kabut nak-nak kalau tengah-tengah malam or pagi-pagi buta
boleh angkat jer arissa & barang keperluan dia sekali sumbat jer dalam kete.
kalau urgent sekalipun x de cik asben aku kelam kelibut pulak nanti.
walaupun umah dekat, takut prosesnya yang lambat mau sakit jugak kepala cik asben aku 2 nanti.

Tapi apa-apa pun aku harap sangat-sangat moga segalanya dipermudahkan oleh Allah...
In Sya Allah....Amin !!!!

mood berdebar + takut + excited huhuhuu


No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews