Tuesday, January 1, 2013

2012 tinggal kenangan....welcome 2013


Alhamdulillah....masih diberi peluang untuk terus menghirup udara
n masih lagi diberi kekuatan untuk meneruskan tugas harian di Tahun 2013
Apa-apa pun 2012 memberi seribu pengertian
n kenangan buat aku dah tentu2 buat semua orang juga :)

kalau bab cuti rasanya 2012 x banyak tempat aku pergi just pergi bercuti
ke Cameron, ke Kuantan n Kuala Lumpur
ketiga2 tempat ni dah jadi tempat aku kan pergi lak setiap tahun walaupun x dirancang.
Tapi yang paling aku suka dapat jugak aku jejak kaki ke ikea hehehe jakun betul bunyinye
maklumla setau aku KL je yg hado, n last sampai jugak aku
kt i-city walaupun x de la teruja sangat bila dah sampai sana.

Paling bermakna 2012 aku sekali lagi diberi peluang oleh Allah untuk pregnant for 2nd baby diusia 27thn
Alhamdulillah Allah murahkan rezeki kami.

Untuk pengakhiran 2012 cik asben tetiba pulak "buat hutang"....x pe la janji dia dapat kereta
yang diidamkan.Sekurang2nya aku boleh tumpang sekaki hihihi.

Apa-apa pun 2013 menjanjikan permulaan n pengakhiran yang lebih baik In sya Allah.




No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews