Tuesday, February 11, 2014

Cameron Highland :: Cameron Valley (entri kepam)



Adoi!! camni la bila dok dalam draft terlupa terus pasal entri ni
dah habis tahun dah khairiah hoi!!!! erk!!! boleh gitu hahaha
jangan keliru dengan watermark yer...dah kata entri kepam...
macam x kose nak ubah hahaha...dasar ko kan!!
biasala terikat dengan macam-macam keadaan yang buat aku x boleh nak terus update
hikhikhik bajet orang kesah kan.


Tapi x per aku nak up jugak entri ni
kalau pergi Cameron memang x sah kalau x pergi ladang teh kan
setakat ini ladang teh ni jer aku pernah sampai sobsobsob...


sebelum sampai sini sampai dulu kat kafe yang korang boleh feeling ombak rindu gitu
tapi adik-adik aku nak kesini so, ikutkan jer kakak yang baik gituuu hahaha *bajet!





Ok family potret tue penting kihkihkih....korang parking jer kat depan ni
itupun kalau parking x penuh...tapi tengok banyak jer parking kat sini

Bawah ni pun ada kafe so, kalau korang nak feeling minum teh sambil mengadap 
ladang teh yang super luas tue boleh sangat ler.



lepas sikit dari kafe akan jumpa la tangga kecik lagi cerun ni nak ke ladang teh
kalau x nak ikut tangga boleh jer ikut jalan ok tapi jauh sikit la
aku ni jenis x berapa rajin nak berjalan jauh nak-nak dengan anak kecik hehehe





"anak abah" hehehe



ni view dari kafe



kami @ Cameron Valley Cameron Highland







keenam...kelapan...kesepuluh...sekarang dah jadi macam kawan-kawan dah





ok abaikan yang ni yer hihihi




kat bawah ni adik-adik aku jer turun jauh ko....
aku tunggu jer kata atas.











haaa...alang-alang datang sini boleh la beli souvenir yang berasaskan
teh-teh ni
aku x beli pon...tapi bila balik rasa nak pulekss adehhh






comel-comel kan!!! nanti nak pergi beli la hihihihi






No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews