Sunday, February 16, 2014

Cameron Highland :: Pasar Malam Brinchang (entry kepam)




Hehehe entry kepam lagi yer uollsss....tapi rasanya yang ni jer tinggal entry kepam
alang-alang dah ada dalm draft baik aku up jer kan.
kali ini aku nak cerita tentang pasar malam kat Brinchang pulak
pasar malam ni panjang ok...kat jalan besar area Bringchang kiri kanan jalan ada pasar malam ni

malam minggu jer rasanya ada...tapi tiap kali aku pergi sana ada jer pasar malam nih!
memang happening gilos...jamed terus jalan ko...
nak-nak pulak kalau korang pergi hari cuti mau berchenta ler atas jalan 
lepas jer pasar malam ni baru ok balik jalan.


Tiap kali pergi sini jarang sangat dapat parking dekat....
disebabkan nak jugak pergi pasar malam rela tau jalan jauh hahaha


Apa yang best kat sini??


Ntahla...sebab boleh beli banyak sobenir dengan harga murah kot!
kehkehkeh...padahal kat tempat lain pun lebih kurang jer
bagi aku kalau ke Cameron memang x sah x jejak sini
bagi aku best la...bagi orang lain aku x tau la.


Dan setiap tahun pergi ke Cameron, tempat ni wajib ler aku singgah
berbanding tempat la aku rasa aku lebih banyak habis kat sini
jadi rambang mata...padahal benda biasa jer pon! adusss



haaa ko tengok!
walaupun jauh kena berjalan si kakak bukan main ceria ok
kaki jalan macam umi dia jugak ler...



korang tengok!!! bukan main banyak sobenir korang boleh dapat kat sini
murah-murah jer...banyak pulak tue kedai cenggini






Segala jenis bantal or softtoy pun ada kat sini
tapi aku x ada lah excited sangat dah tengok bende gini, kalau dulu-dulu excited la jugak
sekali kat rantau panjang lagi banyak dan murah hahaha



ni gaya jer lebih belinya x...hohoho membazir jer kahkahakah
dasar kedek...


Yang ni pulak gambar aku google jer
pergi sana banyak kali bukan rajin sangat nak snap-snap gambar
lebih kepada membeli dan cepat-cepat nak balik rest dan enjoy makan strawberi puas-puas




 strawberi coklat ...kat sana memang ko boleh tengok dan enjoy la nak makan strawberi coklat
mana-mana pergi pun kebanyakkan memang ada strawberi coklat 
tapi aku pernah beli sekali jer...tapi x puas hati 
so,pergi cameron seterusnya memang aku bawak coklat terus
lagi puas hati...ada jer jual coklat yang dah siap
tapi aku rasa sedap lagi yang aku buat sendiri hahahaha
kata tokey kek coklat hihihihi





NotatanganAku :: banyak kali pergi CH tetap x puas jugak...kalau boleh nak jer beli rumah kat sana
                            erkk!!! boleh gitu hihihihi.


No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews