Friday, March 28, 2014

cerita Afina di usia setahun



Assalamualaikum...

sebenarnya x nak sebut lama aku x update blog
hehehe tapi sebut jugakkan.
entahlah rasanya aku sibuk kot... kihkihkih
kadang-kadang rasa x best bila menaip dan bercerita dalam x ada mood
bab kata adik aku macam x ada perasaan gitu...


entri ni pun nak cerita pasal Afina di usia setahun 
macam-macam ragam yang memeningkan kepala
kalau apa yang dia kata nak, itulah yang dia nak
x ada yang lain...waaaaa apa salah umi yer sayang??

ke ragam budak nak dapat adik...erkk!!!
belum ada jawapan...tunggu dan lihat jer huhuhu


cukup jer setahun aku nekad nak tindikkan dia
ye la kakak dulu 6 bulan lagi
kadang-kadang x faham jugak aku dengan orang ni
macam zalim sangat bende ni dibuat arghhh!!!


sekadar untuk cantik???


bagi aku x adalah sampai macam tue sekali niatnya
tapi entahlah...dah jadi adat dan tradisi family aku tindik diusia awal.
biar jelah apa orang nak kata.
sekurang-kurangnya aku tau benda ni x adalah ke arah kemudaratan pun..




ummi tau sayang ummi dah sediakan hehehe



ok close up...nampak x saya dah tindik pun
kali ini murah sikit dari tindik kat kakak Arissa dulu

menangis x???

opkos la nangis ko...namanya tindik
sakit la jugak walau dah diletakkan ubat.
tapi kejap jer pun...ummi pun pernah merasa semua ni hehehe


ok sayang tunjuk ur earring??
ting!!! nampak gigi 2 batang hihihi


2 comments :

  1. Hehe..comel je gambar last tu...terteleng2 pala nak tunjuk earring ye sayang? hehe

    ReplyDelete

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews