Tuesday, August 20, 2013

Afina :: 6 Month



20/8/2013 maknanya Afina dah 6 bulan
cehhh!! siap tarikh aku bagi heee
berat Afina baru jer mencecah 6.45kg bagi aku ringan sangat-sangat
pelik jugak aku asal ler anak orang lain boleh mencecah 8,9 kg dalam umur dia.


susah betul anak aku nak naik berat
bulan lepas naik  300g bulan ni 150g jer
ikut graf still cantik tapi maknye ni terlebih risau
nurse cakap beratnya naik sikit sebab dah tiba masa untuk makan


so, get ready yer umi... Afina nak makan dah :)
tentang perkembangan lain Afina baru jer angkat dada dan lutut
aku rasa tanda untuk merangkak ~mungkin la hehehe
x sabar untuk tengok Afina menjelajah rumah dengan merangkak.


Tapi sebelum masuk 6 bulan Afina lansung x nak dok bawah
huhuhu naik stress umi...tido pun x nak tido bawah aduhai anak...
kalau boleh bergilir ok la jugak, ni x..nak dengan umi jer
banyak kerja umi terbengkalai ~boleh pakai x alasan tu hihihi 







ok...i'm 6 month already now :)




No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews