Thursday, August 15, 2013

Cerita Raya 2013


Hari ini dah masuk 8 syawal sudah...
haa!! ko sampai 8 syawal baru nak up entri pasal raya
macam biasa lah dok kampung saja dah seminggu
balik sini mood pun jadi kupu-kupu, x puas dok kampung.

Sehari sebelum Raya sepupu aku kemalangan
dan terus meninggal pada hari itu jugak Al-fatihah...
so, raya pertama mood family aku dalam keadaan sedih
semua balik kampung kat kuala krai.
x nak cite panjang ~bukan korang nak baca pun kan 

Hari buat ketupat :) a.k.a sehari sebelum raya



en.asben tunjuk skill ~ khusyuknyee
aku memang x berapa nak pandai ler :p


hari sebelum raya memang dua-dua family sibuk
dari pagi hingga ke pagi esoknya :)




Raya pertama :

Pagi raya di rumah family belah en.asben


potret family khai~rus gituu :)





  lepas g beraya baru ingat nak berpotret
tapi x cukup korum heee

lepas zuhur terus bergerak beraya belah family aku pulak
tapi sebab raya pertama kak aku buat open house terus jer ke rumah dia.
tiap-tiap tahun jadi tradisi pulak semua adik beradik berkumpul kat rumah kak aku yang ke2



ni kes tuan rumah belum sampai umah lagi, kami bergambar je la..
macam kami pulak tuan rumahnya hehehe

wif my sil & bff harus lah ada gambar berdua gitu hihihi
erk!! bertiga nih :)
muka penat wehhh!!



women in the house
muka sesorang nampak sangat dah penat
mau x penat semua berkumpul dari pukul 4 
sampai pukul 10 malam baru semua beransur balik
yang balik rumah ma sambung lagi sampai pagi
letih tapi happy ~ rindu nak berkumpul rama-ramai lagi huuu





Next entri pasal raya kedua pulak yer hihihi, bukan apa berchenta aku nak siapkan entri nih pfftt






No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews