Saturday, August 17, 2013

Entri untuk raya kedua


Nak jugak entri untuk hari ini :)
today is my birthday huhuhu
buat masa ini x ada apa pun yang istimewa aku nak cite
harap plan yang di rancang jadi ler in sya Allah...

Raya ke10 baru up entri raya kedua :p
raya kedua tahun ini aku rasa lagi best dari tahun-tahun sebelum ni
bukan apa biasa Raya 1st je meriah sangat-sangat
tahun ni raya kedua kak aku yang ketiga pulak buat open house
apa lagi,memang satu hari dok umah dia je lah
dan sekali lagi adik beradik aku berkumpul lagi
~ amik ko lama sangat x berjumpa dan berkumpul



dah siap hidang opkos la kami yang rasmi makan dulu kan
punya la rajin kak aku sampai tiga menu utama dibuatnya
Nasi ayam , laksa penang & Roti jala + kari ayam
semua aku rasa, nampak x ketamakkan aku kat situ
macammana badan x gem.. opss
tapi gambar ni saja nak bagi adik aku jeles hihihi 
al-maklumlah dia kene keje lagi raya 1st & 2nd


selesai jer makan apalagi sesi berpotret lah pulak hehehe


ni adik-adik aku yang 3 dari bawah 
maksudnya ke9 ke10 & ke11
semua dah besar macam x percaya jer
yang bongsu tahun ni dah spm
x lama lagi berderet pulak kenduri umah ma nanti hehehe


Afina posing lepas bangun dari tido :)


Our family (khai-rus family)


Family kakak yang sulung



Family kakak aku yang ketiga
a.k.a tuan rumah ler :)


Family abg aku yang ke5 atas dari aku
wif  my bff



family yang lain masa ni belum sampai lagi
adik aku  & wife dia sibuk jadi cameraman nasib ler 



terasa ramai pulak anak kami ni hihihi


adalah jugak gambar wif kakak aku yang kedua
Al-maklum ler dia lewat sampai banyak sangat jemputan ke open house


dan last sekali nak tunjuk jugak gambar ni
kak aku yang sulung (no 1) wif adik bongsu (no 11)
dah nampak sama je tapi jangan x tau yer tinggi lagi adik yang bongsu hehehe




ok dah habis lah cerita raya aku puas hati sangat2 raya tahun ni...terubat rindu kat adik beradik huhuhu

No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews