Wednesday, September 26, 2012

Scan & CheckUp

My dear baby@my boyot tummy dah 20week today yer...3 hari lepas g klinik untuk scan my boyot tummy :) Alhamdulillah cayang umi sihat & semua ok,tapi sangat x best scan kt "kk" coz just scan semata-mata x bagitau pun gender baby,doc busy agaknya aku nak tanya pun rasa cam cuak je....x pelah nanti aku g scan kat klinik biasa jer,lagi puas hati,x sabar sangat nak tau jugak gender baby huhuhu.

Bukan pe cam x best lak nak sopim barang baby selagi x tau gender,
padahal belum tentu lagi betul ke x. saje je ko kan hehehe.

Tapi yang 1st dulu betul pulak ek! walaupun takut2 masa sopim tapi banyak pulak aku beli baju baby girl,klu yang 2nd ni scan girl jugak x payah beli banyak sangat baju baby girl,yang arissa rasanya banyak lagi yang boleh pakai nampok beno nipunyerrr,tah2 habis baju aku borong nanti hihihi

Tapi......tadi nurse pesan kalau nak scan lagi,scan bila kandungan mencecah 28week,maksudnya lagi 2 bulan bermakna di usia kandungan 7 bulan,biaq betui!!!! nurse cakap masa 2 semua dah boleh tengok,kalau x rugi jer banyak2 kali scan. Aduhhh!!!! kalau camni kena g sopim dulu la,x kan nk tunggu 28week@7bulan baru nak sopim barang baby,cam menakutkan jer,kan x larat pulak nak berjalan & mencari barang yang nak,kan ada yang x puas hati pulak .Rasanya pe2 pun boleh jadi dalam 28week 2 huhuhu think positif ok! InsyAllah segalanya kan selamat.

Hari ni lak checkup 4 20week nampaknya berat dah naik 3kg,mintak2 jangan overweight lagi...
x larat nak berulang g klinik padahal ko malas kan huhuhu patutlah pakat tegur aku gemuk,aduhh x kan pregnant nak kurus je kn ayat sedapkan hati sendiri huhuhu cakap pasal gemuk rasa malu lak aku nak tampal gambar kat sini huhuhu lain kali je la yer :)

ok tamat n3 tanpa gambar tuk hari ni hehehe

No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews