Tuesday, September 11, 2012

Syawal 2012

Assalamualaikum 

Fuhhhh!!! berhabuk,bersawang dah blog aku nih!lamanya x menjenguk. 
Bukan x nak jenguk x nak update tapi   
disebabkan masalah kesihatan cehhh yoyoO jer hihihihi 
sebenarnya sebab aku mengalami morningsickness yang teruk la jugak 
walaupun x de la seteruk orang lain. Tapi cukup wat aku x larat n x tahan nak mengadap bende2 ni.
n3 kali just nak share gambar masa raya hari 2,raya kali ni cukup menyeronokkan,dok seminggu kt kampung betul rase x puas huhuhu klu x fikirkan niaga aku tambah lagi cuti hehehe
haaa...jom layan gambar pulak tapi sikit jer...alasannya pagi raya je aku igt kat camera selebihnya aku wat perkasam hehehe

pagi raya at umah ma
muka orang 2 raya dalam alahan :)

terpaksa snap berkali2 tapi arissa still x nk tgk camera huhuhu

 ni family kak aku yang ke3

ni lak adik2 n anak sedara yang terlebih happy 

yang ni lak semua 4 org adik aku ada 
berderet kenduri nanti semua dah besar2
hehehe

 haaa ni la yang aku kata seronok raya tahun ni
1st time sambut raya wif....dulu merangkap bestfren

 sekarang merangkap k.ipar aku hehehe
raya ni lak sama2 bawak perut hihihi

 candid hahaha

 smile!!!!

adik bongsu yang terlebih manja ngn ma 
n arissa yang terlebih happy gambar dia x de yang ok huhuhu sadis
 ok setakat ni jer ye n3 kali ni hehehe

No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews