Saturday, December 8, 2012

@ I-city Shah Alam


Aduhhh!!! pending betul n3 aku...konon busy x hengat hehehe
x de la camtu yang sebenornye aku balik kampung bercuti seminggu cehhh!!
*cuti ajer bulan nihhh
bukan pe balik habiskan masa ngan baby baru :)
pending ke x, nak jugak aku post kat cni ngehehehe

ok done!! lepas jer kuar dari IKEA dalam 10.30pm kami terus ke i-city 
dalam hati penat x leh nak cakap
tapi bila fikirkan peluang nak sampai sana x tau bila lagi
so,kuatkan semangat cekalkan hati redah jugak
sampai sana siyes aku x rasa teruja mungkin sebab penat sangat.
& aku x minat sangat ngan tempat camni.

Pe2 pun kami tetap jugak masuk aku tengok adik2 aku bukan main teruja lagi
bergambar x hengat siap main macam menan lagi
Arissa aku tengok bukan excited tengok lampu tapi excited tengok segala macam menan yang ada
siyes aku lagi penat nak layan karenah dia.


 arissa dah x tentu arah bila nampak macam2 menan yang ada





 bukan main susah nak pandang camera
aku pun dah serabai gile penatttttttttt!!!


cik asben aku pun sama penat + sakit kepala
tapi layan jugak sebab 1st time sampai cni
nak x nak cuba enjoy :)


masa ni dah 7bln++ ok 
boleh nampak muka yang kepenatan yang teramat


 cam x nampak jer perut boyot aku hehehe
perasan pulak!!!



nasib baik la adik ipar & adik aku sudi layan si arissa nih!!
kalau ikutkan aku ngan cik asben siyes memang x larat


sambil menunggu diorang main segala macam menan kami santai jer kt cni
mood x sabar nak balik tido huhuhu



n3 penat jer aku rase kali ni....sekarang pun kalau g mane2 pun memang cepat  penat tambah2 bila dah masuk 30week   tapi semangat nak berjalan bukan main hihihihi,rasanya kalau bukan sebab penat rasanya aku enjoy jugak masuk cni sebab segala macam jenis benda ada,bukan setakat menan cam funfair jer gallery gambar 3d, snow walk, waterpark tapi sebab penat & agak lewat malam so kami lupakan semua 2 len kali je ler....

harga parking x silap aku RM10 tapi parking cam hampeh jer hehehe.

1 comment :

  1. wah bestnya jalan2..saya pun baru sekali je pegi i-city ni..tu pun masa mula2 buka..and tak ada sangat lagi masa tu.. tapi tengok all the picture, macam banyak yang dh menariknya..maybe boleh pegi lagi pasni..hehe

    ReplyDelete

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews