Sunday, December 23, 2012

Mendobi & Melipat :: Done


Mood sejuk yang amat kebelakangan nih maklum hujan x berenti2 banyak tempat jugak dah banjir
mau x banjir hujan dh dekat seminggu x berenti, kalau berenti pun kejap sangat.

Alhamdulillah, walaupun aku ni dok kawasan penempatan orang kata bandar persisir air *betul ke x ek...konfius lak aku hikhikhik tapi kawasan aku ni bebas dari sebarang bencana banjir,mintak berpanjangan lah Aminnnn!!!

Panjang lak story jadinye....nak citenye nasib baik lah tergerak hati aku nak mendobi baju baby awal2
kalau x mau bercinter jugak dalam cuaca camni nak tunggu kering :) walaupun x banyak mane pun.
rasanya lepas bersalin nanti la kot aku sopim baju baby lagi hehehe boleh ke gitu??

Tapi x per,kalau kuar baby girl cik asben aku dah tau baju mane yang dia kene beli hihihi dah survey awal2 baju baby girl,tapi siyes aku x berani nak beli. Cik asben aku pun x galakkan beli lagi, membazir lak kalau kuarnya baby boy,bukan sikit yang aku nak beli 2 mau dekat sploh,doploh pasang erkkk banyaknye aku gurau je lahh!!!hahaha so wat masa ni aku beli yg anisex punya dulu. kalau kuarnya baby boy senang jer nak suruh dia cari tambah lagi baju baby boy...boleh ikut selera dia jer :)



baju-baju ni aku basuh sekali yang arissa dulu
ye la mane tau kuar baby girl boleh aku pakaikan
kalau kuar baby boy simpan je la dulu hehehe


aku tambah just 5 pasang romper *arissa dulu aku x pakaikan pun romper2 ni :)
6 pasang baju+seluar panjang & 4 pasang baju lengan pendek
niatnya sebelum bersalin nak tambah lagi 4 pasang,mintak2 sempat la aku sopim lagi
x kuasa nak kuar hujan2 camni hehehe


 barut & lampin aku guna pakai yang arissa dulu jer 
sebab lampin banyak lagi yang arissa x guna 
barut plk arissa dulu pakai kejap jer nak jahit lagi cam membazir jer hehehe

sarung tangan & sarung kaki lak aku cuma tambah dalam 5 pasang jer 
2 pun kalau ditambah dengan arissa punya dulu dah jadi berbelas pasang
cuma kalau kuar baby boy yang pink2 aku memang x kan pakai kan la hehehe


























nak jugak tunjuk yang dah siap susun hihihi sila jangan muntah hijau ok!!


Tuala fiffy yang cute errkk cute ker???
tapi harga cute just RM11.90 jer tuk 2 helai :)


harus jugak tunjuk romper yang aku beli 2 ehehehe asalnya 
semua sekali tujuh pasang 2 lagi bagi kat nak sedara baru :)
nampaknye tight legging aku belum beli lagi...lupa pulak aku huhuhu




No comments :

Post a Comment

jangan baca je...komen la sikit :)

Total Pageviews